Jag vill sova

Har ni någon gång varit med om att ni är så oerhört trötta men att ni ändå inte kan sova? Så är det för mig just nu. Jävlar vad jobbigt!  Symb Sur.jpg Ni som har varit med om det vet nog exakt vad jag menar antagligen. Bara tanken av att veta att alla andra här hemma ligger och sover just nu gör mig bara avundsjuk. Jag vill ju också sova men just nu är det allt annat än möjligt.

Jaja. Varför klagar jag ens? Det är väl bara att sitta (eller ligga, skiter i vilket)
här och hoppas på att jag somnar snart. Lycka till Elin! Tack så mycket!
 



Kommentarer
Postat av: MATILDA

Fin =)

2014-02-02 @ 11:11:44
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Sofia Wigen

SV: Haha vad bra! :)

Gud det är så jobbigt när man inte kan sova. Speiciellt när man är trött också. Jag kunde inte sova förra veckan när jag var sjuk, låg och hosta hela tiden, men jag ville sååå gärna sova!

2014-02-02 @ 11:52:16
URL: http://allineedihave.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback