I got no life

Medans ni så kallade normala människor kliver upp tidigt på morgonen för att ta er till antingen arbetet eller skolan (what so ever)  som man vanligtvis brukar göra en måndagsmorgon så ligger jag fortfarande kvar i sängen. Det är ju så tråkigt men ändå så skönt.  I got no life typ That sucks! Symb Häpna.jpg Känslan som uppstår när du inser att du faktiskt inte har något liv.  Hemskt.

Nu har jag legat här i nästan exakt fyra timmar. Det börjar dock bli sjukt långtråkigt så jag funderar på att ta och förflytta mig en våning upp. Orkar jag det? Klart jag gör.  Rör på fläsket för fan! Glöm inte att anteckna, haha.
 



Kommentarer
Postat av: ami

Varför har du legat där i flera timmar? ^^

2014-02-03 @ 11:38:38
URL: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback