Dagens roligaste

Åh herregud. Shit vad kul det var. Hahaha. Skrattar fortfarande. Andas Elin, andas.

Såhär gick det till - Adde hade spelat på tre matcher. Koffe tog hans lapp för att kolla lite. Sen säger han "Är det lugnt om jag lägger den här så länge?" och höll lappen ovanför det brinnande ljuset på bordet på ett skämtsamt sätt. Utan att ens tänka tanken på att det var så pass varmt som det var så ser vi hur lappen bara blir svartare och svartare. 

Ehm ja... Det var väl typ det som hände. Det låter antagligen inte alls roligt men det var verkligen galet kul. Koffes min när han ser den svarta pricken på pappret. Paniken i hans ögon. Jag kunde verkligen inte sluta skratta. Magvärk for real. Jag kunde inte ens kolla på pappret med den svarta pricken på utan att skratta. Elin goes lättroad? Mycket!
 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig ang bloggen.. DU kan väl maila mig så att jag har din mail adress..

Mvh Lisa sjösten

2014-02-05 @ 09:58:09
URL: http://lisasjosten.se
Postat av: Sofia Wigen

HAHHAHA, fett kul! Hahaha, haha, nästa gång får du filma när det händer någonting sånt! Du kanske ska börja med vloggar btw?

2014-02-05 @ 13:57:38
URL: http://allineedihave.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback