Hundraåringen

Från att inte ha haft några planer alls till att åka och spontantitta på bio tillsammans med Andreas. Inte illa. Vi såg hundraåringen och den var faktiskt väldigt bra måste jag säga, rolig också för den delen. Den är absolut värd att se! Symb Glad.jpg

Jag satt förövrigt och klunka i mig nästan en hel jävla liter cola zero (snacka om att jag blev kissnödig) och dessutom tröck jag i mig åtta bitar choklad också. Det är säkert ingenting för er men för mig är det fett stort. Förvånad över mig själv faktiskt men gott var det. Dock har jag galet ont i magen nu, inte så konstigt kanske. Haha. Anyway. Tack för en mysig kväll Andreas! 
 



Kommentarer
Postat av: tess

åhh jättebra elin :D

2014-01-27 @ 22:11:36
Postat av: fanny

Jag ska se Hundraåringen på fredag :D

du är super bra!! Det är fett stort! ;) <3

2014-01-28 @ 08:17:40
URL: http://blanchettlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback