Home girl

Har varit ute på lite äventyr tillsammans med min låtsatspappa Anders i brist på annat. Eller... Äventyr och äventyr var det väl inte, vi handlade bara. Jävlar vilka äventyr. Haha! Not! Vem försöker jag leka upptagen för? Haha! Skärpning Elin.
 
Måste bara få tala om för er att jag kind of gillar min nya mössa ♥ Den känns så typiskt mig. Speciellt nu när jag verkligen är en "home girl" också, höhö Symb Glad.jpg Vad tycker ni? Är den inte snygg? Hehe. Ni skulle bara våga säga annat.
 



Kommentarer
Postat av: Angelica Granström

Haha söt mössa! ;) måste bara säga att jag är glad för din skull att du blivit utskriven! Och att du bloggar igen, wihooo! :D

2014-01-20 @ 15:53:44
URL: http://lovebyagge.blogg.se/
Postat av: lina

Var har du köpt den? :D

2014-01-20 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback