Ett steg i rätt riktning

Jag har nu tagit mig ett steg i rätt riktning till att börja ta tag i mitt liv igen. Bra va? Jag har nämligen varit på ett möte i skolan där vi pratade om hur jag ska göra med mina studier fortsättningsvis då jag har missat en hel del på grund av mina sjukhusvistelser. Sad but true  Symb Sur.jpg Folkhögskola eller komvux? Hmm... Svårt val!

Eftersom att jag är så himla okunnig när det gäller sånt här så måste jag sätta mig ner och läsa vad som passar mig bäst. Det må vara jobbigt men det måste faktiskt göras. Go Elin, go!  Som sagt, det börjar bli dags att ta tag i det verkliga livet nu.
 



Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är i samma sits angående ätstörning och sjukhusvistelser och kommit efter i skolan. Och jag kommer söka in på folkhögskola.
Folkhögskola är lätt så mycket bättre än komvux, ett tips bara! :)

2014-01-30 @ 18:25:19
Postat av: fanny

Jätte bra steg Elin! :)

2014-01-30 @ 19:50:53
URL: http://blanchettlove.blogg.se
Postat av: Angelica

om du väljer komvux istället för folkhögskola så kan jag tipsa dig om jensen vuxenutbildning, jag har gått båda mina naturkunskapkurser där och tycker dom är jättebra! men har hört att folkhögskola är bra för de som missat gymnasiet. Men Lycka till! :)<3

2014-01-30 @ 21:48:15
URL: http://lovebyagge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback