Abstinens efter telefonen

Herre jävlar vad kallt det är ute. Vart är sommaren? Jag vill ha sommar nu! Anyway. Jag var tvungen att ta mig utanför dörren imorse, helt mot min vilja. Jag hade mer än gärna stannat kvar i sängen under ett varmt täcke. Men icke.  Sjukt kallt! Jag var nämligen tvungen att gå upp till bilen för att hämta min telefon som jag glömde där under natten. Illa. Jag har haft abstinens efter den typ hela natten men nu har jag den i min hand igen. Ä-N-T-L-I-G-E-N!

Kan ni förstå att jag överlevde utan min telefon vid min sida under hela natten? Nej! Inte jag heller.  Framsteg. Jag är fan förvånad. Jag som aldrig brukar gå någonstans utan den, haha. Telefon-nörd? Ja, tyvärr. Min telefon är min lilla älskling 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback